پنجشنبه است...
پنجشنبه است...
شاخه گلی بفرستیم
برای آنهایی که در بین ما نیستند
یادشون همیشه با ماست
و جاشون بین ما خالیه...
شاخه گلی بفرستیم
برای آنهایی که در بین ما نیستند
یادشون همیشه با ماست
و جاشون بین ما خالیه...
- ۹۰۲
- ۲۴ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط