{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی قسم میخورم.بخدا ی کف دس نون میخورم😁😁

وقتی قسم میخورم.بخدا ی کف دس نون میخورم😁😁
دیدگاه ها (۴)

بسم الله الرحمن الرحیم🗓 امروز چهار شنبه10 اردیبهشت 1399705 ر...

بوراکسریال کارا سودا

قسم میخورم..

قسم میخورم امشب میخام بمیرم؛

دارم افسوس رو با دو نون اضافه میخورم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط