{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هه... از این به بعد تو چشام فقط یخ ببین ..

هه... از این به بعد تو چشام فقط یخ ببین ..
دیدگاه ها (۴)

خداااااااا....چه هوای لذت بخشی ..#ارامش #امنیت ولم نکن خدا.....

#من میخندم...#تو باور نکن ....

نگو قصه اخرش مرگ منه ...داره چشات منو اتیش میزنه...نگو از تل...

اونم اتفاق میافته غصه نخور ...

ولی ببین چشام شده ابری...وقتی رفتی می‌باره اشک:)

وایی تو این سکانس اشک تو چشام جم شد 😢😟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط