{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دو تا داداش و دو تا اجی ک بدونن رول چیه میخام ک مهربوت

من دو تا داداش و دو تا اجی ک بدونن رول چیه میخام ک مهربوتن باشن و شص تا اجی داداش نداشه باشن+-+ منم ایرینم
دیدگاه ها (۵۴)

kris#درخواستی

kris

کاش بودی***

خوشگل میخندم؟؟؟

عاقا نت ک رف 💔منم حوصلم سر رفته میخام سناریو بنویسم هرچی شما...

منظورت چیه این منم که خودمو خوشگل میکاپ کردم نه اینکه لوازم ...

آموزش بخش نویسندگی دانسته درباره ی شخصیت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط