{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-خوبی؟

-خوبی؟

+اره ، ولی...

-ولی چی؟

+ولی تو باور نکن...
دیدگاه ها (۶)

همـــــــــــینم کـــه هســـــــــتمخعـــــــلیا همیـــــــن...

تقدیم به عاشقایی که پیش عشقشونن

:)

به قول شکیبایی: «حال ما خوب است ولی تو باور نکن»

تو باور نکن حال مرا 😢

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط