sunoo
هی سونو ...
تولدت مبارک !
ببخشید که طی این سال ها اذیت شدی ...
اگر درد کشیدی یا اگر تا به حال احساس تنهایی کردی ...
ببخشید که گاهی یه سری انجین فیک ناامیدت کردن یا گاهی حس کردی کسی پشتت نیست ولی یادت باشه هنوز ...هنوز با وجود همه چیز و همه ی اتفاقات دوست داریم و مطمئنم که انجین های دیگه هم دوست دارن
امیدوارم هر جا که هستی حالت خوب باشه >>
تولدت مبارک دانو ✨️
تولدت مبارک !
ببخشید که طی این سال ها اذیت شدی ...
اگر درد کشیدی یا اگر تا به حال احساس تنهایی کردی ...
ببخشید که گاهی یه سری انجین فیک ناامیدت کردن یا گاهی حس کردی کسی پشتت نیست ولی یادت باشه هنوز ...هنوز با وجود همه چیز و همه ی اتفاقات دوست داریم و مطمئنم که انجین های دیگه هم دوست دارن
امیدوارم هر جا که هستی حالت خوب باشه >>
تولدت مبارک دانو ✨️
- ۶۷
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط