{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مبتلا شده ام به تو

مبتلا شده ام به تو
مثل
پاییز به کهربایی..❤

#امیرعلی_قربانی

https://t.me/chekamehaibaran
دیدگاه ها (۵۵)

ترجمان همه ی شادیهامیخندی تامعنا شود خوبیها...💖 #امیرعلی_قر...

#اربعین_تسلیت💚

آهای بارون پاییزیکی گفته تو غم انگیزی...؟خیلی هم باصفایی😍 ❤ ...

@dokhtarebahari تولدت مبارک😍 🎈

me and https://wisgoon.com/maqluتو کامنتا تگش کن♥️

me and https://wisgoon.com/maqluتو کامنتا تگش کن🤎

السلام علیک یا شریک القرآن ع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط