{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو میزارم که دیگه پانترکا اگر ادیتیم میزنن از گوز ترک م

اینو میزارم که دیگه پانترکا اگر ادیتیم میزنن از گوز ترک مایه نزارن با تشکر 🤝
(بازم میگم توهینی به اذری های عزیز نیست❤️)
دیدگاه ها (۰)

میتونی راجبش زجه بزنی https://wisgoon.com/sjjcgjjdjgd

شباهت فرهنگی ساسانیان و سلجوقیان

تجزیه طلبان

خب‌خباینو قبلا گذاشته بودممممولی بازم میزارم که ببینیداین شم...

بچه ها دیگه جدی میگم وضعیت حمایت هاتون افتضاح شده اوکی؟استور...

❗️به عکس دقت نکنید❗️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط