{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در زمستانی سرد؛

در زمستانی سرد؛
آمدی
با ردای عشق بردوش
و لبخند گرم بر روی صورت
و با هیبتی پر نور .
دیدگاه ها (۰)

شهامت می‌خواهد سرد باشی و گرم لبخند بزنی:)!❤️‍🩹🦋

اونجا که فروغ فرخزاد خیلی حق میگه :« شهامت می‌خواهد سرد باشی...

این درسته که عشق و محبت همه چیز رو زیبا می‌کنه...مخصوصا تو د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط