سلام به خوشگل های خودم
سلام به خوشگل های خودم
ببخشید من یه چند روز نبودم اووو چند روز چیه چند ماه نبودم😂خب چطوری بگم این سیم کارت و گوشی برای مامانمه و اینکه شاید یه چند روز دیگه برام یه گوشی جدید بگیره و فعالیت و آرت کشیدنم رو اونجا شروع میکنم🙂پس تا اون موقع بای بای
🙂✌🏻
ببخشید من یه چند روز نبودم اووو چند روز چیه چند ماه نبودم😂خب چطوری بگم این سیم کارت و گوشی برای مامانمه و اینکه شاید یه چند روز دیگه برام یه گوشی جدید بگیره و فعالیت و آرت کشیدنم رو اونجا شروع میکنم🙂پس تا اون موقع بای بای
🙂✌🏻
- ۹۰
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط