{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام به خوشگل های خودم

سلام به خوشگل های خودم
ببخشید من یه چند روز نبودم اووو چند روز چیه چند ماه نبودم😂خب چطوری بگم این سیم کارت و گوشی برای مامانمه و اینکه شاید یه چند روز دیگه برام یه گوشی جدید بگیره و فعالیت و آرت کشیدنم رو اونجا شروع میکنم🙂پس تا اون موقع بای بای

🙂✌🏻
دیدگاه ها (۰)

آرت/ آرت تمرینی / اوسی شیطان کش /

آرت مشترک/اوسی شیطان کش/آئو/میکوتو/

دوزتان دیگه واقعا بسه خیلی موندم تو ویسگون و خب بهتره که دیگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط