بچه ای دیدم داشت گریه میکردومیگفت:کسی باهام بازی نمیکنه،د
بچه ای دیدم داشت گریه میکردومیگفت:کسی باهام بازی نمیکنه،دست کشیدم روسرشوبهش گفتم بزرگشوببین چه بازی هایی باهات میکنن
- ۱.۴k
- ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط