{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نخ کش شد....

نخ کش شد....
دیدگاه ها (۱)

ادما خوبن تا وقتی بهترازتوگیرشون نیاد...

دست من نبود ؛ تو باپای خودت از چشم من افتادی......!!!

مرگ...

به او میخندد ‌....

زندگیمون نخ کش نکنیم...

نخ کش شد هر آنچه در خیالم بافتم 💔#ماشین#آهنگ#جدید #غمگین#شاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط