{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از عارفی پرسیدند که

از عارفی پرسیدند که

زندگی ما به جبر است یا اختیار

پاسخ داد :

امروز به اختیار و فردا به جبر

امروز را به '' اختیار‌'' است...

تا چه بکارم ...

اما

فردا ''جبر'' است... چرا که به '' اجبار'' باید درو کنم هر آنچه را که دیروز به ''اختیار'' کاشته‌ام .

"افکار امروز"

نقش مهمی در "فردای تو دارد"

رای تو، اختیار توست

انتخاب میان آنکه امید به تغییر داری یا همین روال 8 سال گذشته را میخواهی

و فردا باید پشت تلوزیون ببینی
چه چیزی برایت تصویب کرده اند.
فردا باید ببینی که در راه رونق اقتصادی چه دست اندازهایی قرار داده اند و چه سنگ هایی در راه تصویب برجام ها می اندازند.
دیدگاه ها (۹)

امشب بعد یه ساعت بحث به این نتیجه رسیدیم (نیمرو ) بهترین و ...

خخخخخ ولا راس میگه

عارفی را پرسیدندزندگی به''جبر'' است یابه''اختیار''؟پاسخ داد:...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط