چه خوب است عزیز دل کسی باشی
چه خوب است عزیز دل کسی باشی
بی آن که بخواهی و برایش تلاشی کنی
من این ساده ترین حالت خوشبختی را،
برای تو آرزو می کنم
بی آن که بخواهی و برایش تلاشی کنی
من این ساده ترین حالت خوشبختی را،
برای تو آرزو می کنم
- ۲.۹k
- ۱۰ شهریور ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط