{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بگو کسی نجاتم ندهد

بگو کسی نجاتم ندهد
من
غرق تماشای توام
دیدگاه ها (۳)

شعبان برهمگی مبارک

چو غرق خاطراتمو..غریق بی نجاتم..زیبایی و شکوه این آهنگ)))

امکان نداره یادم بره وقتی داشتم تو غصه هام غرق میشدم شما نجا...

من غرق توامزیبا ترین معشوق من ❤❤❤❤❤❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط