{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسونه ...

اسونه ...
دیدگاه ها (۷)

.....نه کسیمنتظر است،نه کسی چشم به راه…نه خیال گذر از کوچه ی...

فقط صلوات بفرستید کافیه...اللهم صَلِّ علی محمد و ال محمد و ع...

خودخواهی نیست برای خودت بهترینا رو انجام بدی..حقته؛-)

....

واست اسونه رد شی از من

من از اینا می خوام

اینقدر که اسونه مادربزرگ منم میتونه اینا رو بره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط