{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عکس پایینی رو بحالین😂

عکس پایینی رو بحالین😂
دیدگاه ها (۹)

فقط همینو کم داشتیم😑آخرش گیج زدم تو انیمه چند سالمونه؟ 😂

من خیلی مثبتم دیگه نباید اینا رو ببینم😂

من تو زندگی هم همینم تو انیمه هم همینم(هی هی اشتبا متوجه نشو...

موقعیت:وقتی داری از دست سگ همسایه فرار میکنی(حالا نمیدونم شم...

اول کدوم رو بزارم یه نظر کافیه پایینی یا بالایی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط