{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها حوصلم سریده کسی هس بحرفیم؟

بچه ها حوصلم سریده کسی هس بحرفیم؟
دیدگاه ها (۲)

بله دیگه اینم از دهه90هامون

صد در شصت

هییییی

آخ دقیقا می خوام میکروفن و بکنم تو دهن اونی که داره میحرفه

کسی هس بحرفیم؟؟

کسی هس بحرفیم ؟؟

حربی ✈️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط