{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اُسڪـارِ بَدتَـرین بیمـاری هَـم بَعد اَز سَرَطـان میرِسـه

اُسڪـارِ بَدتَـرین بیمـاری هَـم بَعد اَز سَرَطـان میرِسـه بِ دِلتَنگـے
دیدگاه ها (۸)

از همتون انتظار دارم داداشا آبجیا + مستر سلطانی

اهل سنتم ولی حسینی ام هستم

بغلم کنببینم آغوشت به تنگی دل من هست؟؟؟؟!؟!

‏[هَمٍع عٌونآیی کِـه میگُفتَنـ بِدٌونِ مآ نِمیتُونَن✨ اَلآن...

از یه جایی ب بعد دیگ حوصله ی هیشکیرو نداری الان من از اونجا ...

گاهـی....از عشــــــق هـم؛باشکوه تر است🥹♥️

از این ب بعد صدام کنین الی یا مارکوسعلی 🤓🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط