{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کس خواست باهم بحرفیم بیاد تل یا شاد

هر کس خواست باهم بحرفیم بیاد تل یا شاد
دیدگاه ها (۹)

اگه دنیات اندازه یک نفر کوچیک بشه ،یا اون یک نفر انداره خدا ...

حالم دارع پاس کاری میشه بین بد و بدتر 💔.

تو منو داری؛واسه همه روزای سخت، واسه همه اون روزایی که گلوت ...

دور باش اما نزدیکمن از نزدیک‌بودن های دور میترسم.

کسی هست بیاد بحرفیم؟؟

شلاممم کی بیداره بیاد بحرفیم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط