{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط خدا رو دارم و بس .............

فقط خدا رو دارم و بس .............
دیدگاه ها (۱)

لعنت بر شیطان ............

دعای فرج .....سلامتی آقا

………………………

توکل بر خدا .....................

بچها بگید از کجا مانهوا بخونم مانهوا تاور رو دارم بس نیست

دیگه از بس ادبیات خوندم دارم رد میدم(سلمان هراتی رو سلامت خو...

اندازہ ای دوسش دارم کہ خدا رو دوست دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط