{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شنیدم دیگه پوستامو لایک نوموکونین🥺

شنیدم دیگه پوستامو لایک نوموکونین🥺
خیلی بیتربیتین 🥺🥺👀
منم دیگه پست نوموزارم بای🥺😒👋🏻
دیدگاه ها (۰)

یه چوچولو لایکاتون زیاد شد مونم اینو موزارم🥺

حوصلم پوکیده بود ببینین چیکا کدم🥺

امیر تتلو

ازینا بزارم

بقیه دوستام حق داشتن برن پس منم دیگه نمیام و تا همیشه رفتم ب...

همه آفن منم بای بای🌈کویره ویس بد موقعی برگشتم ویسخب...آره دی...

مرگ بهترین درمانه......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط