{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شرمنده دوستان من دیروز رفته بودم خونه مامان بزرگم ببخشیدا

شرمنده دوستان من دیروز رفته بودم خونه مامان بزرگم ببخشیدا مامان بزرگم هم از اینکه من برم تو گوشی بدش میاد پس گوشیمو ازم گرفت و خاموشش کرد و بعدشم قایمش کرد الان پست میزارم و ممنونم که همایت هامون بالا رفتن ممنونم که همایتمون میکنید شماها ارمی های خوبی هستین ؟؟؟ نه شماااا هاااا عالی هستیییییننننن عالی حتی اگر ارمی نیستین هم همایت میکنین ممنونم
دیدگاه ها (۰)

اینو اصکی رفتم چون نوشته بود اصکی اجباری #بی_تی_اس_و_ارمی_بر...

همایتمون رفتش بالا ممنونم که همایت کردین

همایت هامون یک روزه دارن بالا میرن ممنونم خیلی خیلی ممنونم ک...

چیزایی که بخواطر بی تی اس از دست دادیم🤘😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط