{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی انقدر بی ارزشیم ما؟😢

یعنی انقدر بی ارزشیم ما؟😢
دیدگاه ها (۱)

دیشب شام رو خودم پختم😐 این اولین آشپزی توی عمرم بود😻 جون خود...

بیا اینام پیدا کردم :)

اینجور که میبینم شورای دانش آموزی ما از همه باحال تر و خنده ...

😹 😹 😹

یعنی انقدر چاقه؟😂

یعنی لبخند بر عکس انقدر خاصه؟

یعنی من عاشق این دو هیونم چرا انقدر نانازن ❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط