{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حـــــیف خریدنی نیست!!!

حـــــیف خریدنی نیست!!!
دیدگاه ها (۳۱)

جییییییییییییییغ دسسسسسسهووووووووووو سووووووووووتتولدت مبارک...

تک ستاره قلب منی داداشایــــــــــلیــــــــــا

اسـم مـن کـنـار اسـم تـو مـــــیـدرخـشـــــه داداشــــــــــ...

تک شاه قلبم تویی داداش ایـــــــــــلیـــــــــــا

اصالت خریدنی نیستاصالت افتخار ماست

دوچیز خریدنی نیست دل بزرگ و ذات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط