{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واااای

واااای
دیدگاه ها (۵)

آخه من به این بچه چی بگم؟نمی تونم اصلا توصیفش کنم فقط می تون...

چطوره؟

اینم از پارک مولوی وااای اون روز خیلی سرد بود

آی ایها المخاطب خاص بله بله با شمام دارم برات!!!!

واااای

واااای دلللللم

واااای🤣#Iranians_Love_Jk

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط