{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش یه آغوش گرم بود که بتونیم همیشه بهش پناه ببریم

کاش یه آغوش گرم بود که بتونیم همیشه بهش پناه ببریم
دیدگاه ها (۶)

⁨تنها کسی که همیشه باید بهش پناه ببری فقط امام زمانه💔... #پل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط