{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و تَنت

و تَنت
وطنم
دیدگاه ها (۰)

از این به بعد همه‌ی قرارهایمان؛یا آغوش #تویا آغوش #من

☯️یک عکاس در حال مهیا شدن برای عکاسی از بالای اهرام بزرگ مصر...

اکنون کجاست؟چه می‌کند؟کسی که فراموشش کرده‌ام.#عباس_کیارستمی

برف تازه صدا را جذب میکندوقتی برف میبارد همه جا ساکت است چون...

وطنم...

وطنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط