{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من باید برم.بای تا فردا.

من باید برم.بای تا فردا.
دیدگاه ها (۲)

من بذای چهار دقیقه اومدم.

کسی هست بحرفیم:-(

وتی.باز حوصلم سرید.

پارت ۱۷بچه ها من برم بخوان الان باید من ساعت ۱۱:۳۰ خواب بود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط