{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

سلامم، خوبین؟

سلامم، خوبین؟
از اونجایی که بنده تبریک گفتن بلد نیستم(همه‌تون میدونین دیگه) شما تبریک بگین چون شما بلدین ☺️
تولدشون مبارک باشهه 💘😭
(باور کنین بهتر از این بلد نیستم)
دیدگاه ها (۷)

جهت تموم شدن وایب .

مطمئنم پیج هیچکدومتون اینجوری نبوده

خب زیاد بلد نیستم خوب تبریک بگم ولیییتولد مبارک حشی جان دادا...

◎ ۫ 𝟏𝟏𝟏 ࣭ hayon 🫧 ֺ ᨻ.ᐢ..ᐢ ѡ. 。 ۟ ﹫𝗶𝖽𝗼𝗅...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط