{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخــــدا سوگند اگر لیوان چینی را در دست راستم ولـــیوان ی

بخــــدا سوگند اگر لیوان چینی را در دست راستم ولـــیوان یکبارمصرف را در دست چپم قـــــرار دهید بازهم با بطری اب خواهم خورد
دیدگاه ها (۱۵)

خیلی از ماها تو اوج جوونے پیریم

😂 😂 😂 😂

خلاقیتش ب پهنا تو کف معدماما دمش گرم جملش خیلی تاثیر گذاره

بعضی وقتا ک فک میکنم سی سال دیگ ب نوه ام بگم ی اهنگ قدیمی بر...

part17

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط