از بیگانگان میترسیم ، بخاطر اینکه فکر می کنیم آنها با ما
از بیگانگان میترسیم ، بخاطر اینکه فکر می کنیم آنها با ما همان رفتاری را می کنند که ما با حیوانات می کنیم!
- ۴.۲k
- ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط