{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از بیگانگان میترسیم ، بخاطر اینکه فکر می کنیم آنها با ما

از بیگانگان میترسیم ، بخاطر اینکه فکر می کنیم آنها با ما همان رفتاری را می کنند که ما با حیوانات می کنیم!
دیدگاه ها (۳)

سیسشون کشت منو 😝😜😂👊#طنز

واقعا چیزی شده بگید 😜👊#طنز #فان

«چادویک بوزمن» که با بازیش در نقش بلک پنتر می‌شناسیمش در سن ...

مردم ایران دو هفته بعد:🙄#طنز #فان

فکر کنم بقیه فکر می کنند ایزوکو مرده ولی در واقع شرور شده

زندگی می کنیم که قیمت به دست بیاریمنه اینکه به هر قیمتی زندگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط