{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الهی

الهی
امروزمان گذشت
فردایمان را با گذشت
و مهربانیت
شیرین و مصفا کن
ما به مهربانیت محتاجیم
دستمان را بگیر
دلمان را آرامش بخش
و غمهایمان را بزدای ..."آمین"
🌛 شبتون خوش🌜
دیدگاه ها (۳)

گر مرهم میشوی دگر زخم مزن 💔

آن کهنه درختم که تنم زخمی برف است حیثیت این باغ منم ، خار و ...

جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته بیستمعشق فقط پرسپولیس❤ ⚽ ️

عاشقانه های شبنم باخدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط