{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‎ دنیای مجازی.... شنیدم بیست ونه ملیون سواددار

‎ دنیای مجازی.... شنیدم بیست ونه ملیون سواددار
در ایران اهل دنیای مجازند
خدایا بیسوادان پس چگونه
بدون چت دراین عالم بسازند؟ "به هرجا بنگرم کوه و درو دشت"
همه در وادی این سرّ و رازند
چپی و راستی و باندبازی
پی نام و نشان و امتیازند
شبانه تا سحر مشغول کل کل
سحر تا ظهرغرق خواب نازند
کپی پیس فراوان می نمایند
ازاین پیس و کپی ها سرفرازند
بسا آنانکه کوتاهند و مغرور
ولی با ادعاهاشان درازند
درون جاده ی فرهنگ کشور
شبیه خودروان دست سازند
دوگانه سوز گردیدند گرچه
ولی هر روز توی پمپ گازند
قلیلی نیز از روی تعصب
گرفتار بلای رشک و آزند
به اوهامند و ازما بهترانند
به عالم شاکی ودراعتراضند
خوشا آنانکه در دنیای فانی
برای آخرت فکر جهازند
به عشق واقعی هستند خوشدل
واز تشویق ها هم بی نیازند
باباطاهرکه عریان بود هم گفت "خوشا آنانکه دائم در نمازند" جعفرزارع خوشدل 💝
دیدگاه ها (۱)

آدم هایِ بی معرفتی هستیم !زود برایِ هم تکراری می شویمزود از ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط