{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای خدا این چه رسمشه اخه چرا همه اسطوره هامون دارن میرن

ای خدا این چه رسمشه اخه چرا همه اسطوره هامون دارن میرن
من به نوبه خودم این ضایعه جانسوز رو به جامعه فوتبال وطرفدارای پرسپولیس تسلیت میگم
دیدگاه ها (۵)

ما بهش نمیگیم تعویض طلایی بلکه میگیم فرهاد طلایی

دوتا شماره۷دوستداشتنی

آبی تر از آنیم که زنگار بگیریم نان خور نشدیم به زور که ادبار...

اصلا قابل مقایسه نیستن

یه دوستی همیشهبهم میگفت ببینبابای فلانی براش چیاا خریدهببين ...

من بیشتر دوست دارم. پارت ۳

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط