{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این خیلی خوب شدددددددیهرمبسمذمیکیذمم(کلمات نامفهوم)

این خیلی خوب شدددددددیهرمبسمذمیکیذمم(کلمات نامفهوم)
دیدگاه ها (۲۰)

عکسی که از روش ارتم رو کشیدم و اینکه خار های دایان رو کوتاخ ...

یه اسمی بزارین بفهمم کی این؟

اوخودااااااا

معنی دارکی داره...

ENFP:(چیز های نامفهوم) *******

این اهنگ خیلی خوب بود:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط