{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

بچه ها من لیسا رو خیلی دوست دارم و به همین دلیل گذاشتم

بچه ها من لیسا رو خیلی دوست دارم و به همین دلیل گذاشتم
دیدگاه ها (۰)

jamp = BLACK PINK

خیلی باحالن😂بی دلیل اس اخر رو دوست دارم:)

سیلام سیلام 👋بچه ها نظرتون رو بگینیه گربه داریم اسمش رو گذاش...

آهنگ جدید لیسا رو خیلی دوست دارم🛐😭😭.             ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط