خوشگلا...
خوشگلا...
فردا قراره برم تهران و الان سرم خیلییی شلوغهههه
تا الان داشتم تو ایتا تبلیغات انجام میدادم الانم دارم لباسامو جمع میکنم توی ساک...
بقیه نقاشیا برای پیچ هاتون رو فردا میکشم ببخشید واقعا الان نمیتونم اصلا
فردا قراره برم تهران و الان سرم خیلییی شلوغهههه
تا الان داشتم تو ایتا تبلیغات انجام میدادم الانم دارم لباسامو جمع میکنم توی ساک...
بقیه نقاشیا برای پیچ هاتون رو فردا میکشم ببخشید واقعا الان نمیتونم اصلا
- ۲۵۴
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط