{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشق شدی؟

عاشق شدی؟
تو کدوم فصل؟
کپشن مخصوص اوناییه که تو پاییز دل باختن♥ ️
.
👇 🏻 چه کسی گفته پاییز دلگیر است؟
اصلا انگ دلگیری به پاییز نمیچسبد
فصل انار
فصل نارنگی
فصل رنگ های قرمز و نارنجی
فصل بادهای باموقع و بی موقع
که میپیچد لای موهایت
و عطرش مرا مست میکند
فصل قدم زدن زیر باران
کجایش دلگیر است؟
به هوای سرمایش دستانم را محکم تر میگیری
فصلی که دستانمان بیشتر در هم گره بخورد
کجایش دلتنگی دارد؟
قطعا نمیشود طعنه دلگیری را
به فصلی که با مهرمی آید، زد
پاییز، شروع عاشقانه هاست
#سیما_امیرخانی
به عکس و کپشن از یک تا ده امتیاز بدین❤ 🌸
🌱
دیدگاه ها (۳)

‌آمده بودی مرهم باشیبرای زخم های پنجرهدرد شدی اماو سنگ وارزخ...

آسمان را می بوسمو شب راصدا می زنمتا در نوازش های گرمِ نگاهیت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط