{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام همگی👋 بالاخره بعد چند وقت برگشتم ویس دلم تنگ شده بو

سلام همگی👋 بالاخره بعد چند وقت برگشتم ویس دلم تنگ شده بود واستون عررر😢
دیدگاه ها (۱۵)

حالا هی مسخره کنین تازه یه نفرشونم فوت کرده.

تابلو شبرنگی که خودم کشیدم .چطوره؟ نظر بدین.😘

دقیقا

😂 😂 😂

سلام من برگشتم 😘دلم برا همتون تنگ شده بود

دلم واستون تنگ شده بود

دلم تنگ شده واستونفالو کن🍩

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط