{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.هــــــــر شــــــــــب از شــــــاخــــــــــه‌ی

.هــــــــر شــــــــــب از شــــــاخــــــــــه‌ی
خیــــــــالِ لبـــــــت
بوسـه می‌چینـم ...!!!
دیدگاه ها (۲۲)

من اینقدر حسودم تو باید همه شوخیات و خنده هات واسه من باشه، ...

‏خیلیا رو میشہ دوست داشت،اما فقط میشہ عاشق یہ نفر شد

"شب"شعریست که برایِ" تو "فقط باید گفت ...‌

بوی تو می‌دهد آغوش خالی‌ام ای واقعیتِ عشقِ خیالی‌ام

خودم ی چند تا درست می کنم می فرستممممم

نیمه ی گمشده می نیمه ی کامل من🥹❤

می خام ی اعترافی بکنم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط