{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی برام عار نیست

تنهایی برام عار نیست
من خداحافظی کردم با آغوشهای بی در و پیکری که
همه به وقت بی کسی به رویم باز میکنند
دیدگاه ها (۱)

خدایاااااااا شرمندتم که بی نهایت سرکشی کردم از وگستاخانه رو...

دیگه برام مهم نیست ، هیچ احساس خاصی ندارم چون همشون رو دفن ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط