نوشته ام به دل شعرهای غیر مجاز
نوشته ام به دل شعرهای غیر مجاز
که دوست دارمت ای آشنای غیر مجاز ...
هوا بد است بکش شیشهی حسادت را
که دورباشد ازاینجا هوای غیرمجاز ...
به کـــوچه هم پا نگذاریم تا نفرمایند :
جداشوند زهم این دوتای غیر مجاز ..
دل است من به تو تجویز میکنم دیگر
مباد پک بزنی بر دوای غیر مجاز ...
ترا نگاه کنم هرچه روز تعطیلَست
مرا ببر به همین سینمای غیر مجاز ...
تو صحنه های رمانتیک و جملهی قشنگ
که حفظ کردهای ازفیلمهای غیر مجاز ...
زبان به کام بگیر و شبیه مردم باش
مباد دم بزنی از خدای غیر مجاز ...
که دوست دارمت ای آشنای غیر مجاز ...
هوا بد است بکش شیشهی حسادت را
که دورباشد ازاینجا هوای غیرمجاز ...
به کـــوچه هم پا نگذاریم تا نفرمایند :
جداشوند زهم این دوتای غیر مجاز ..
دل است من به تو تجویز میکنم دیگر
مباد پک بزنی بر دوای غیر مجاز ...
ترا نگاه کنم هرچه روز تعطیلَست
مرا ببر به همین سینمای غیر مجاز ...
تو صحنه های رمانتیک و جملهی قشنگ
که حفظ کردهای ازفیلمهای غیر مجاز ...
زبان به کام بگیر و شبیه مردم باش
مباد دم بزنی از خدای غیر مجاز ...
- ۱.۵k
- ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط