{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هععععیییی....اونیم ک میگفت الان تنهام گذاشته...عجب

هععععیییی....اونیم ک میگفت الان تنهام گذاشته...عجب
دیدگاه ها (۱۶۷)

مرجان ببخش...این پستو خیلی دوس دارم

بابای...*این سه نقطه و ستاره هیچ وقت یادم نمیره.....بهترینم ...

هنوز ب یادتم....هنوز بی معرفتیتو فراموش نکردم

خوش ب حالتون

تو تنهام گذاشتی الان فقط دارم میگذرونم

اهنگ _ موزیک _ موسیقی _ کلیپ _ ویدئو _ دورچی _ رپ _ پاپ _

فقط اونجایی ک تتلو میگه عجب کصکشایی برادر شدن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط