الان خیلی ها معتقدند به فمینیسم یعنی برابری حقوق زن و مرد
الان خیلی ها معتقدند به فمینیسم یعنی برابری حقوق زن و مرد ولی خیلی مهم که طرفدار فمینیسم چه گروهی باشند خیلی ها میگن فمینیسم یعنی زن ها این آقایون در جامعه باشند به قول خودشون آزادی!
منم یک ج.ا دوست دارم حقوق خانم و آقا برابر باشه اونم شهید شد نه ! من چادری و خیلی چادر رو هم دوست دارم و خیلی وقتا وقتی میگیم شهادت میگنکه چادر برابر با شهادت ولی انگار داریم خودمون رو گول میزنیم من نمی گم چادر چیز کمی هست خیلی هم چیز با ارزشی و سر کردنش سعادت میخواد ولی کجا میگیره جای شهادت رو توی دل بی قرار ما.....!
منم یک ج.ا دوست دارم حقوق خانم و آقا برابر باشه اونم شهید شد نه ! من چادری و خیلی چادر رو هم دوست دارم و خیلی وقتا وقتی میگیم شهادت میگنکه چادر برابر با شهادت ولی انگار داریم خودمون رو گول میزنیم من نمی گم چادر چیز کمی هست خیلی هم چیز با ارزشی و سر کردنش سعادت میخواد ولی کجا میگیره جای شهادت رو توی دل بی قرار ما.....!
- ۱.۴k
- ۰۸ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط