{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آئویی روانی شد از دستم 🤝🏻😂

آئویی روانی شد از دستم 🤝🏻😂
دیدگاه ها (۲)

منم می تونم کراش باشم🌚🖇️

خب خودش اعتراف کنه...

جواب....

آئویییییییی تانجیروووووو جرتون می دمممممممممم

انقدر دارم دچار فروپاشی روانی می شم که هر چیزی که به دستم می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط