{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکوت چه زیباست...

سکوت چه زیباست...
وقتی تمام حرف ها از توصیف مهربانی هایت عاجزند*
دیدگاه ها (۴)

دوستت دارم و این تنها حرفیست که:پس نمیگیرم *

رفتی...بی آنکه مرا بخدا بسپارینمیدانم خدارا ازیاد برده ای یا...

یادت باشه وقتی از زندگی کسی رد میشی رد پای قشنگی از خودت بیا...

اشکمو درنیار، حالمو بدترنکن*منو تنها نذار، عشقمو پرپر نکن*

سکوت چه زیباست وقتی همه دروغ میگن.

"وقتی همه دورغ میگن سکوت چه زیباست☁ᩘຼꨶِ.𖦹︎"

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط