{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‍      جهان به خواب و شبی چشم من نیاساید

‍      جهان به خواب و شبی چشم من نیاساید
      چو دل به جای نباشد، چگونه خواب آید؟
دیدگاه ها (۰)

😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

منظره ی غروب خورشید از فرازِ زمین🌍

😂😂😂😂😂😂😂😂

من وقتی نصف شبی به جای خواب یاد این چیزای مزخرف میفتم😂

چو عاشق می‌شدم گفتم که بردم گوهرِ مقصودچه دانستم که این دریا...

🌱🍒سخت است که دلتنگ شوی، خنده نباشدمهمان تو جز حسرت ناخوانده ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط