{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نذارین چشماتون خیره بشن، فکر و خیال آدمو از پا در میاره

نذارین چشماتون خیره بشن، فکر و خیال آدمو از پا در میاره
دیدگاه ها (۰)

از یه جایی به بعد خودت دو دستی بعضیا رو میذاری کنار

زندگی چون پیچکی‌ستانتهایش میرسد به خدا

تحمل می‌رود، اما شب غم سر نمی‌آید

gina_

جونززز ته خیلی بامزه است از این پسراست که مسخره بازی در میار...

اصلا فکر کردن بهشم حال ادمو خوب میکنه خیلی حس خفنیهههه🤌🏻🙂🛐❤️...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط