{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

_ خیلی جالبه!

_ خیلی جالبه!
+ چی؟
_ میدونی بهش نمیرسی ولی بازم دیونشی:)
دیدگاه ها (۱)

به افتخار صدمین پستم تو ویسگون....

یه عده بودن...اومدن معرفتشون رو نشون بدن....از دستشون در رفت...

آهنگ She fue

چرا دوستش داری وقتی می‌دونی تهش بهش نمیرسی؟!

ببین خیلی سخته ینفرو از تَه دلت دوسش داشته باشی ولی بدونی هی...

جالبه دلمو میشکست ولی بازم دوسش داشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط